V.S.R.Cevens toernooi 2022

16-05-2022

Nu het weer mooi weer aan het worden is kon het nieuwe VSRCevens toernooi niet ontbreken in de activiteiten. Waar het vorig jaar gedaan werd om de regels te omzeilen en dan maar tegen je eigen team te strijden, werd het dit jaar gedaan tussen alle drukte door. Hierdoor durfden de Heeren de strijd niet aan en konden de Damesch de show stelen. Er werd op een half veld, 3 keer 10 minuten in de hitte gestreden onder het toeziend oog van de uitgeputte Heeren. De teams werden in de rust gemixt en er is veel geoefend met wat er op de trainingen is geleerd. Van sidestepjes tot mooie offloads. De eerste helft was voor beide teams nog even wennen, maar naarmate we vorderden in de wedstrijd ging het niveau steeds meer omhoog en werd er steeds meer gespeeld zoals je een 7s wedstrijd hoort te spelen. Als afsluiting is er nog een potje touch gespeeld met de Heeren erbij.