OLOT 2022

18-06-2022

"Dit jaar gaan we winnen van de burgers". Met die woorden begon Paul de eerste training van het seizoen. En wat geloofde we erin na de winterstop. als beesten hebben we maanden lang getraind en na alle wedstrijden begonnen we er ook in te geloven. we konden dit jaar winnen. En toen sloeg het noodlot toe. Stuk voor stuk begonnen onze meest ervaren spelers geblesseerd uit te vallen. en bleek daarboven op ook nog een deel op stage of vakantie te zijn. Uiteindelijk stonden we met een half jonghe honden team te spelen. en alsnog hebben we een pot neergezet waar we trots op mogen zijn. Voor de wedstrijd zei coach paul nog tegen mij. "Ik dacht twee maanden geleden echt dat we dit gingen winnen, maar dat gaat nu niet meer lukken." Tijdens de wedstrijd zag ik de hoop van Paul echter omslaan. Jullie speelde zo hard dat hij er weer in begon te geloven. En het werd beloond, aan het eind van de eerste helft gingen we met een try van Hammie en een try van Sam, met een kleine voorsprong de rust in. Het VSRC kwartiertje bestond dit seizoen niet meer maar dat gold voor de ouwe lullen helaas nog wel. In de tweede helft herpakte ze zich en wisten ons meerdere keren tot over onze try heen terug te dringen. Tijdens het heetst van de strijd besloot meneer de veur zelfs nog om met een stijve hak en een warrig hoofd het veld op te rennen en onze mannen nog een extra duw in de rug te geven maar zelfs dat mocht niet baten. Spannender dan ooit te voren eindigde de wedstrijd dan toch helaas in een gelijkspel.