O.R.C. Black Bulls - V.S.R.C.

27-10-2021

Na 5 jaar een kat en muis spel gespeeld te hebben is het eindelijk gelukt om naar het verre land genaamd Stevensbeek te reizen om hier een mooie pot te kunnen spelen tegen de club van oud lid Thijs Companje, The Black Bulls. Met de belofte van goudgele rakkers en 'Venozolaans' eten reisde de veterinairen vol smacht richting het zuidoosten. Na even naar de tegenstander gekeken te hebben kwamen de heeren toch wel snel tot de conclusie dat deze burgers een goed maatje groter waren dan zijzelf. Desondanks begonnen ze aan de wedstrijd vol goede moed. Dankzij een try van Wouter Heitkamp kwamen ze op voorsprong. Daarna sloop echter de angst voor de flinke mannen van de Bulls erin en potje na potje kwamen ze steeds dichterbij de try-line. Na twee try's en twee conversies van de Burgers kwamen de vets terug met een try van Bas Knoef. Hoewel de captain van de tegenstander een lontje korter dan het zicht van de heer Knoef had lieten de mannen zich niet uit het veld slaan. Na nog een try van Westdorp en Koen Zautsen die zijn eerste try ooit drukte wisten de mannen met de winst naar huis te gaan. 19-26. Er werd nog een goede en vooral gezellige derde helft gevierd waarna de mannen en de supporters weer met de buikjes vol bier en venozolaans eten naar huis konden vertrekken.