ARC The Pigs - V.S.R.C.

22-04-2022

Na heel erg hun best te doen nog geen alcohol te nuttigen voor de wedstrijd, zijn de Damesch, sommigen met een kleine omweg, rond een uur of 9 eindelijk beland op het speelveld van ARC The Pigs. Na eerst onze nuttige taken af te leggen, waaronder supporten bij de Heeren, is het eindelijk tijd om te beginnen met de warming up. Na heel lang zoeken hebben we ook onze tegenstander eindelijk gevonden. Alhoewel, tegenstander? Wij kwamen niet verder met tellen dan 6. Dat is balen, de helft van hun team is niet op komen dagen. Omdat we toch wel heel graag een wedstrijd wilden spelen moesten we wat VSRC Damesch uitlenen. Gelukkig hadden wij genoeg spelers om er een 7s wedstrijd van te maken. Met Laura als scrumhalf en Roos Meeuws als fullback maakten de Pigs weinig kans. Wel is het onder andere Roos Duvekot en Dani gelukt om voor The Pigs een try te scoren, waarvoor SCHULDE!
Bij de VSRC zijn het onder andere Laura, Joukje, en onder getekende gelukt om genoeg try's te drukken voor een overwinning. Daarnaast hebben Renée en Linde een paar prachtige eerste minuten gemaakt, waarvoor HULDE! Hierdoor zijn zij uiteraard ook womans of the match geworden.
Onze W.C. Heeren heeft de clit of the day (eigenlijk in dit geval toch dick of the day) zwaar verdiend door straal te vergeten dat de Damesch de sinaasappeltjes in de rust ook hard nodig hebben.
Eind goed al goed, een mooie overwinning voor de V.S.R.C., een leuke derde helft en op naar een prachtig weekend!